خیلی ها

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

خیلی ها

خیلی هـا یـه کـم که ارتـفاع میـگیرن , فکر می کنن آدمن ؛

 


نه عزیزم...

 

 

 

بُز کوهی هـم تـو ارتـفاعات سیر میکنه ..!



نظرات شما عزیزان:

mahtab
ساعت9:36---27 خرداد 1393

آسمان


لانه ی مرغ خیال است



و زمین



خانه ی انسان...



آسمان با همه "باز" ی خالی ست



و زمین با همه "تنگی" ها پـــُر !!


mahtab
ساعت22:31---25 خرداد 1393
بوســـه اسم است، چون عمومی است
فعل است، چون هم لازم است هم متعدی
حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند
ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست
حرف ربط است، چون ۲ نفر را به هم متصل میکن !


بهزاد
ساعت19:04---16 خرداد 1393
ز ایــن اتـفـــاق




بـــرای هــرکـســی که گــفـتــم . . .



حـــق را به مــن داد !



امّـــا . . .


ايــنــهــا نـمـی دانـنــد مــن حـــق را نـمـی خـــواهــم؛



حق که بــرای مــن " تــو " نـمـی شــود . . .!!!


مائده
ساعت22:04---15 خرداد 1393
آرام باش ، حوصله کن ، آب های زودگذر ، هیچ فصلی را نخواهند دید از ریگ های ته جویبار شنیده ام مهم نیست که مرا از ملاقات ماه و گفت و گوی باران بازداشته اند . من برای رسیدن به آرامش تنها به تکرار اسم “تو” …. بسنده خواهم کرد … حالا آرام باش همه چیز درست خواهد شد …


بهزاد
ساعت12:37---14 خرداد 1393
تو میروی بی خداحافظی
ومن همچنان درانتظارپاسخ این سوال
به کدامین گناه مرا تنها گذاشت و رفت


ترلان
ساعت10:34---13 خرداد 1393

یه وَقتآیے بآیـَכْ رَפֿـتْ..!!


اونم بآ پآـے פֿـوכِتْ..!!

بآیـَכْ جآتو تو زنْدِگے بَعْضے هآ פֿـآلے كُنے..!!

כُرسْته تو شُلوغیآشوטּْ مُتوَجهْ نِمیشَنْ چے میشه..

وَلے بـכوטּْ..

یه روزـے..

یه جآیے..

بـَכْ جورـے یآכِتْ مے اُפֿـتـَטּْ، كه כیگه כیرْ شـُכه..!!

פֿـِیْلے כیرْ...!!


بهزاد
ساعت17:52---12 خرداد 1393
دور نرو ...

بی منت

بی هوس

بیا کنار دلم

من غیر از این غمنامه هایی که می نویسم

نوازش هم بلدم ...


ترلان
ساعت11:41---12 خرداد 1393
می گویند : شاد بنویس...!!

نوشته هایت درد دارند...!!

و من یاد مردی می افتم ، که با ویالونش...!!

گوشه ی خیابان شاد میزد...!!
اما با چشمهای خیس...!


atefeh
ساعت10:04---11 خرداد 1393
این جماعت می گفتن
اشک هایت را
خرج رفتنش نکن
راست می گفتن
بی من
تو
مفت هم نمی ارزی


ترلان
ساعت0:18---11 خرداد 1393
ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟!

ﯾﻌﻨﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ

ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ .. ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ .. ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ

ﯾﻬﻮ ﻭﺳﻂ ﺣﺮﻓﺶ ﺑﺮﯼ ﺑﮕﯽ

ﺗﻮ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ

ﻣﻦ عاشق و دیونه ایشونم

ﺧﺐ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ . .


saeedsingle
ساعت23:50---10 خرداد 1393
آآآآآفرین

ایول داری ها آبجی

امتحانات چطوره؟؟؟

مرسی ک پست میزاری

تموم نشدن امتحانات هنوز؟

عیدتم مبارک
پاسخ:سلام داداش گلی نه بابا تازه شروعم نشده ولی دارم خودمو حاظر میکنم مرسی که میای عیدخودتم مبارک


Arshya
ساعت15:00---10 خرداد 1393
سخت میترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی..!

او از نژاد جاده باشد و رفتنی...

اری روز ها گذشت...

همان شد

او رفت و من "در خود شکستم"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:,

] [ 20:48 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه